06
январь
2023
МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ ІС ҚАҒАЗДАРЫН ЖҮРГІЗУДІҢ МАҢЫЗЫ
МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДЕ ІС ҚАҒАЗДАРЫН ЖҮРГІЗУДІҢ МАҢЫЗЫ
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №62Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің қысқы демалыс жоспарына сәйкес мектеп магистрлері Борахаева Нургул мен Кекилова Жадра «Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізудің маңызы» тақырыбында коучинг өтті. Коучинг барысында іс қағаздар түрлерімен таныстырып, стиль түрлері оның ішінде ресми іс қағаздар стилі туралы түсінік берді. Іс қағаздары мазмұнына қарай үш топқа бөлінетіні туралы да сөз болды. "Шаттық шеңбері" тренингі арқылы ұйымдастыру болды. Іс қағаздар түрлеріне қарай топқа бөлінді. Постер қорғалды, "Домино" әдісі бойынша сөйлемдер мен сөз тіркестерінен іс қағаздың бір түрін құрастыратын тапсырмалар болды. "Қатесін тап!" әдісі бойынша іс қағаздардың бірнеше түрлерінің грамматикалық, пунктуациялық қателерін тапты. Рефлексия "Бағдаршам" әдісі бойынша жүргізілді. Сабақ барысы өте қызықты, мәліметтерге толы болды. Мұғалімдердің кері байланысы арқылы іс қағаздардың адам өмірінде қаншалықты маңызды екенін ұғынып, кеткен кемшіліктермен болашақта жұмыс жасау керектігін мұғалімдер түсіне білді.
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №62Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің қысқы демалыс жоспарына сәйкес мектеп магистрлері Борахаева Нургул мен Кекилова Жадра «Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізудің маңызы» тақырыбында коучинг өтті. Коучинг барысында іс қағаздар түрлерімен таныстырып, стиль түрлері оның ішінде ресми іс қағаздар стилі туралы түсінік берді. Іс қағаздары мазмұнына қарай үш топқа бөлінетіні туралы да сөз болды. "Шаттық шеңбері" тренингі арқылы ұйымдастыру болды. Іс қағаздар түрлеріне қарай топқа бөлінді. Постер қорғалды, "Домино" әдісі бойынша сөйлемдер мен сөз тіркестерінен іс қағаздың бір түрін құрастыратын тапсырмалар болды. "Қатесін тап!" әдісі бойынша іс қағаздардың бірнеше түрлерінің грамматикалық, пунктуациялық қателерін тапты. Рефлексия "Бағдаршам" әдісі бойынша жүргізілді. Сабақ барысы өте қызықты, мәліметтерге толы болды. Мұғалімдердің кері байланысы арқылы іс қағаздардың адам өмірінде қаншалықты маңызды екенін ұғынып, кеткен кемшіліктермен болашақта жұмыс жасау керектігін мұғалімдер түсіне білді.








